Výuka matematiky ve čtvrtém ročníku základní školy může být pro žáky s poruchami učení náročná, ale také překvapivě zábavná a smysluplná. Klíčem je inspirovat děti tvořivými a inovativními metodami, které probouzejí jejich zájem a vnitřní motivaci.
Když matematika není jen o počítání příkladů, ale třeba o hře, manipulaci s pomůckami nebo řešení reálných situací, žáci se na hodiny těší. Taková výuka rozvíjí nejen logické myšlení, ale i sebedůvěru a spolupráci. Děti si díky konkrétním zážitkům lépe zapamatují učivo a začínají vnímat matematiku jako smysluplnou součást každodenního života.
Učitel, který dokáže přizpůsobit tempo a styl výuky potřebám jednotlivých žáků, jim dává šanci uspět. U nás na škole se této výuce letos věnuje ve čtvrté třídě Mgr. Ivana Grundmannová – a žáky to s ní opravdu baví.